petikan khas untuk org yg bru putus cinta / masih single....




wajah mu aku teringat2 di waktu malam...
melihat m8 yg sentiasa kosong....
muka mu selalu timbul di mimpi aku....
alangkah bgos nya kite balik ke lampau...
yang ko cinta akan aku....
tp malang nya kau meninggal kan aku dengan kesedihan yg amat lampau....
yang meracau fikiran aku....
aku masih teringat akan dikau...
aduhh... perit sungguh hati ku ini....
tapi aku tetap cintai kau....

disebabkan kau tinggal kan aku...
hati aku tidak tenteram...
tapi agama dan dorongan org ramai membuatkan aku dapat tempuh semua ini....
kerana dorongan itu aku mendapat wajah bru... n sikap yg bru...
apabila aku belajar bab agama bru aku tahu couple itu haram....
tetapi aku juga belajar cinta abadi....
cinta yg berasal selepas dr pernikahan n perkahwinan

inilah iktibar bagi kalian...
harap kalian menjauhi couple....
couple yg mendekatkan diri kpd maksiat....

like people always said couple is complicated.. but single is simple...
people who laugh the best, will laugh last...


from raidi....

Facebook Twitter RSS