parts of love2



aku adlah budak bru...
tidak mengetahui selokbelok di tempat bru..
ini lah umah terakhir aku berpindah...
bumi muo yg aku pijak..
inilah tmpt kelahiran ibu bapa ku...

pada hari pertama aku bersekolah...
aku melihat seorg gadis begitu jelita sekali
die duduk sebaris dngn aku...
tiap2 hari aku melihat nya dr jauh...

cinta aku bermula apabila cikgu memberi tugas berkumpulan...
di situlah kami mula rapat...
tabiat aku melihat die dr jauh...
sudah mula dekat...
perhubungan kami mula rapat sehari demi sehari...
aku mula mengetahui kisah kehidupan die...

waktu happy birthday die..
aku memberikan sebuah teddy bear...
die begitu gembira sekali...
n waktu happy birthday aku...
die berikan aku sebuah wallet yg cantik...
bila aku pergi lawatan aku akan beli untuk die buah tangan...
n die jugak buat yg sama...

aku n die hanya kekal selama 1 tahun sahaja...
aku akan masuk asrama n die akan masuk...
aku blom pasti lg...
hati aku bagaikan harimau merindui tuan nya...
tp hendak buat mcm mane....
study tetap study...
janganlah buat cinta merosakan keputusan di dalam exam...
ataupun merosakan emosi kite...

from Raidi Rashid

Facebook Twitter RSS