The Bloody murder...


20/11/2011

Flashb
ack...


nama aku Ali org panggil aku bob...
aku bekerja dari pukul 9 pagi hingga pukul 11 malam...
tp malam ini aku balik rumah lewat...
bnyk keje di ofice..
Jam menunjukkan pukul 12 pagi....
aku kemas dokumen2 n letak balik ke tempat asal...
aku menuruti tangga dengan penat...
dan secara tibe2 nya...
aku disekup dengan beg hitam dan aku meronta2 untuk melihat siapakah yg mensekup aku...
melihat seseorg memakai mask warna hitam dan aku disuntik ubat...
aku berasa lemah sngt2 n aku pengsan...

(situasi di rumah penculik...)

Buish... (bunyi air disimbah)
seluruh badan aku basah dan aku terjaga..
aku diikat upside down...
aku melihat penculik membuka mask warna hitam...
rupanya Ex aku..
die ckp die sudah lama dendam kt aku sejak aku clash dengan die...
aku tidak terkata2 seolah2 ade yg melekat pada bibir aku...
die mencampakan mask itu ketepi 
dan amik sebilah parang yg berada di lantai...
die melibas parang itu kene pada tubuh aku...
aku meraung kesakitan..
darah aku memancut2 keluar seperti gunung berapi meletus..
die memarang sekali lagi dan kali ini terkena pada kaki kanan aku...
hampir terputus dibuat nya...
aku semasa itu nyawa2 ikan....
pas2 die ckp die buat ni sbb die cinta pada aku...
aku ckp dengan terketar2... "jangan2 buat semua ini"
die ckp " sudah terlambat abang"
die memarang aku terkena pada leher aku n kepala tercabut...
die melihat aku tidak bernyawa...
die memarang2 semua anggota badan aku..
hingga semua nya tercabut dr tempatnya..


pas2 die mengambil daging aku..
die bungkusa dengan beg plastik n campak ke bawah jambatan..
tp kaki aku sebelah kanan jek yg tertinggal...

3 Week later

"perempuan yg disyaki membunuh teman lelaki nya ditangkap dengan maklumat org awam" (berita TV3)

ibu bapa aku menangis teresak2 melihat mayat aku yg mengerikan....

from Raidi Rashid

Facebook Twitter RSS