DR.HOT part 1



ibubapa aku bekerja sebagai doktor...
aku berharap semasa besar nnt aku juga menjadi Doktor...
apabila aku dh menjadi Doktor aku harap aku dapat gelaran DR.HOT.....
nnt mesti ade org ckp " doktor ni mesti seksi kan sbb gelaran pun HOT...
salah sebenarnya setiap perkataan itu ade maksudnya tersendiri...


Pada 21/11/2011..


ibubapa aku membawa aku melancong ke Pulau Tioman...
sempena kejayaan aku dalam PMR...
tp aku dapat rasakan sesuatu seperti ada org melihat
hati aku berasa riang sngt2...
semasa disitu ibubapa aku shoping membeli barang...
bnyk barang yg dibeli...kasut... baju... mcm2 lah...
waktu petang nya pulak kiteorg pergi ke pantai untuk melihat keindahan matahari terbenam...
ade seorg lelaki berselisih dengan kiteorg..
muka lelaki itu lain mcm..
selepas lelaki itu selisih..
lelaki tersebut menembak beberapa das tembakan tepat ibubapa aku...
dan melarikan diri meninggalkan pistol yg digunakan...
ibubapa aku tumbang dan darah memecik ke muka aku...
aku menangis teresak2 memeluk ibubapa aku yg tidak ada nyawa lg...
polis yg berdekatan cuba mengejar lelaki itu tp gagal...
polis yg mengejar membawa aku ke balai polis untuk membuat laporan...
dan membawa aku pulang ke selangor bersama mayat ibubapa aku...

(suasana di tapak perkuburan)


aku menangis teresak melihat mayat ibubapa aku ditanam bersama2 makcik aku...
mak cik aku kate sabar shazlyn nnt pembunuh 2 kene tangkap dengan polis...

pembunuh tersebut masih dikehendaki polis sape2 yg melihat lelaki ini sila SMS ke rakan cop.. (kate pemberita itu)

3 bulan selepas itu...



aku dimasukkan ke dalam tempat anak2 yatim...
bermula dr situ aku tanam kan niiat untuk belajar menjadi doktor dan membalas dendam ke pembunuh itu...

setiap petang aku akan ke tepi pantai melihat matahari turun sambil mengenang peristiwa pahit itu... 


.................................♥ ♥ BERSAMBUNG ♥ ♥.........................................

from Raidi Rashid...

Facebook Twitter RSS